Min dag.

Tjohsan :) Allt bra? Själv är jag ganska trött efter idrotten, han körde hårt idag.
Jag då som inte är så smidig, har även den dåligaste kondisen som finns!
Men jag kämpade :) som jag oftast gör (bra Samira, fortsätt så).

Dagen har varit ganska skön, ganska softa lektioner.
Har haft rätt skoj faktiskt. Jag, Theresa, David och Sofie spelade kort.
Vändtian och hej knäckt tror jag den andra hette (!?) det var SÅ kul!
På gymnastiken garvade jag mycket, tack vare Lovisa :) så sköön brutta alltså!
Henne tycker vi om, jajjemen! Jag lyckades t.o.m nästa få en "dagens" skit!
Kanske nästa gång, haha. Men det var ändå rätt bra det jag sa...
Det var om hennes väska, som hon för den delen inte själv kände igen
och trodde det var någon annans haha..så frågade typ Zanja var hon köpt den
så då svarade jag "New York!" Lovisa säger nej, jag säger "New Yorker?"
Och där avbröts vi med Lovisas skratt, nästan dagens.. :) haha!

Åkte buss hem med David, var verkligen för trött för att orka gå.
Han var glad över sin Hitler bok som han köpt (David är väldigt kunnig
när det gäller Tyskland) så det gläder mig lite, så länge mina vänner är glada
är jag också glad...till en viss del :) Är dem glada så kan jag glädjas med dem
och glömma mina bekymmer för en stund.

Klev av bussen vid elljusspåret och tog den vägen hem.
Via ymergatans vändplan...då går jag förbi den f.d fotbollsplanen
där de ny bygger ålderdomshem...så här ser du ut förtillfället.
Mitt framtida jobb? Må hända.. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0