Tankarna rullar iväg..

Gårdagens predikan var bra, jag älskar min pastor John-Ted, han är grym.
Han tog upp "Fel identitet", "Fel fru" (dvs, handlade om kärlek)..
och nu kommer jag inte ihåg den tredje saken han tog upp, hm..!
Hur som helst, skit bra, men när han kom till kärleken...AJ!
Det kändes i hjärtat, det tog lite. Kan vara bra, kan vara dåligt.
Själv anser jag att om ett tal, en film, en text etc etc berör en..
på bra eller dåligt sätt. Om man skrattar, gråter, blir irriterad eller arg..
så är det tydligen en bra text eller tal. Håller du inte med?
Så Jontes predikan var bra även att det stack till lite inom mig.
Mina tankar rullade iväg, jag höll på börja gråta men ack, jag höll mig.
(Måste bara påpeka det att jag börjat säga "ack", vet dock inte varför)
Jag började tänka på mina känslor och det som har med kärlek att göra.
Jag vet inte, men tycker att det där med kärlek är rätt svårt,
samt tror jag att det är skapat så. Livet skulle inte vara så kul
om allt var lätt :) men ändå. Man önskar bara att saker och ting
var besvarade, hihi. Tids nog så, allt har sin tid. Så det kommer.
Trots att jag vet bättre själv, så kunde jag inte kontrollera det jag kände.
En gnutta irritation kom över mig, eller kanske inte irritation men jag
blev smått sur, haha. Ganska barnsligt kanske. Men jag har en anledning.
Jag tänkte då att, det känns som om INGEN förstår mig! Inte ens min pastor...
Mina vänner jag pratar med har nästan aldrig varit där jag är.
Vissa säger "hm ja asså, jag har aldrig varit kär själv.."
eller "asså jag har aldrig varit seriöst förälskad, som du är "
Något i den formen uttrycker de sig...så ingen förstår!
OM NÅGON DÄR UTE GÖR DET, KOMMENTERA DET DÅ SÅ JAG VET!!
Nu lämnar jag detta ämnet..................orkar inte tänka på kärlek mer. Usch.

Idag är jag trött men ska ändå åka till Sollentuna med min vän, Anci :)
För att jag skall träffa min pappa,och förhoppningsvis få lite cash ;)
Då ska jag köpa ett gym kort på onsdag, så får jag börja spinna igen!!
Jag umgås heller inte så mycket med Anci längre, det ska bli najs
att träffa henne igen. Hon är snäll som nästan alltid åker med mig
när jag ska träffa min far, för jag vill aldrig åka ensam haha!

Nej nu ska jag rota på facebook och spana ;) puss på er!


Kommentarer
Postat av: Alfredo

Samira, jag vet hur det är. jag har varit mkt kär för. Jag är djupt kär/förälskad i du vet vem. om du vill prata lite om det så kan vi göra det :)

2009-04-22 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0