19 åringen



Här är då en bild på födelsedagsbarnet, som jag sa att jag kanske
skulle slänga upp en bild. Here it is.
(Detta är dock en äldre bild, men jag gillar den)
Jag åkte som sagt bort till Norrbacka hem till denna man och
det var trevligt, för där kan man verkligen slappna av.
Blev bjuden på fika och mat men tackade nej för jag hade typ precis ätit.
Senare satte vi oss vid datorn och det var chill, han fick sin present
(replay parfym) och jag blev så glad över att han tyckte om den!!!
Jag var osäker ett tag, för jag älskade den doften och som tur var
gillade han den med :) Gottgottigottgott! Kul att han blev glad i alla fall.
Kvällen slutade med att Seb skjutsade hem mig och följde med
för att hämta min Twilight bok- äntligen! Roligt att han nu också läser den
så då bestämde jag mig att jag ska fortsätta läsa på Änglar och Demoner,
eftersom han säger att den är "sååå bra!!" haha.

Det var det. Kort och gott. Så...grattis på födelsedagen bästaste Sebastian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0