19 maj

Idag hade vi nationella i matte, del 2! Hoppas det gick i alla fall lite
bättre än del 1. Haha pinsamt hur dålig i matematik jag är!
Var i stan idag igen....jag är rätt trött nu faktiskt. Vill helst sova,
men icke sa nicke...denna bruttta ska till Norrbacka om en timma.
Min vän fyller år, Sebastian. 19 år. 19 år den 19, 1990 haha :)
Aja ska då över till honom en stund, behöver nog snacka lite också.
Kan vara bra ibland eller vad säger ni? :)

I morgon är det orientering men haha! Jag, ja jag ska skolka!
Skämms inte, döljer det inte- talar sanning och står för det =)
Så ska nog träffa Sarah i morgon faktiskt, efter att jag sovit ut.
Nu orkar jag verkligen inte skriva mer..kanske kan slänga upp en bild
på 19 åringen senare. Men bara kanske. Hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0