:(

 


Tankar, saknad, smärta....allt tär mig! River sönder mig inifrån och ut.
Jag orkar inte :( men vet att jag måste hålla modet uppe och försöka
vara stark. Hur ska jag kunna ta hand om andra om jag inte kan ta hand om
mig själv? För att kunna hjälpa de andra kanske jag borde hjälpa mig själv.
Eller något? Men jag orkar inte. Är trött, svag och en gnutta förvirrad också.
"Känn ingen oro, ge inte upp" sjunger Carola i en låt...ska försöka
men ibland är det så otroligt svårt. Ibland kommer det dagar då jag vill
skita i allting jag kämpat för..skita i allt och alla, bara lämna.
Men livet fungerar inte på det viset..eller hur? Nej naturligtvis inte.
Här gäller det att kämpa och kriga...ut på stridsfältet!
Ja jag ska kämpa.......men nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: gabriella

:( fortsätt kämpa. det är aldrig försent att börja om på nytt.





fin låt :)

2009-06-06 @ 09:58:39
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0