"Fairytale"

I'm in love with a fairytale, even though it hurts.
Cause' I don't care if I lose my mind, I'm already cursed
Lalala just nu lyssnar jag på den låten :) tycker den är super!

Lördag. Vad händer? Jo snart ska jag ut och träffa två vänner.
Tror vi bara ska chilla i solen och så :) prata, umgås.
Jag gjorde något som är SO NOT ME! Jag satte nämligen nagellack
på tårna...! Det är inte jag haha. Brukar aldrig använda nagellack!
Ska snart sätta på naglarna också och sedan äta frukost :)
Senasre ikväll ska jag träffa Niclas och eventuellt Gabriel (hoppas hoppas)
Det ska nog bli brabra det :) jag fick värsta vill-titta-på-film-känslan så
jag hoppas att de också vill göra det haha.

Nej nu är jag jättehungrig! Ska käka.. kanske skriver mer ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0