It's been a while..

Jag vet att jag inte bloggat så mycket på sistone. Vet inte varför,
har bara inte orkat....inte heller riktigt vetat vad jag ska skriva.
Så, vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna? Ja...
Skolan har tagit mycket av min tid, blev klar med uppsatsskrivningen,
vilket resulterade med att jag kunde andas!! Phuu...!

Nej asså jag vet inte vad jag har gjort....stopp i hjärnan för min del.
Kan i alla fall säga att jag umgick med Sarah och Niclas igår.
Sedan, vid halv sex tiden ungefär umgicks vi med Strand-killarna.
Dvs, Sebastin, Philip och Ludvig :) älskar att hänga med dem!
Så bra och fina killar....roliga också haha. Vi såg på Da Vinci koden
och jag somnade efter ca två timmar kanske...(?) SÅ LÅNG!
Hur som helst... jag roade grabbarna och Sarah när jag sa att jag
inte förstod vad dessa vindkraftsakerna är till för nå nytta.
Då fick Sebbe förklara och de skrattade åt mig sen.... :) Jaja,
sådant får man väl ta haha. Inte hela världen.

Idag var det kyrka och efteråt var det häng med Sarah och Niclas :)
Kollade på film hemma hos mig (Guld kompassen) bra film faktiskt.
Nu orkar jag inte skriva mer...eller jag måste få säga en sak till;
VILKA UNDERBARA VÄNNER JAG HAR, HELT FANTASTISKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0