Söndag

Tjenamors! Denna morgon blev jag väckt av Niclas som kommit hem
från Thailand!!! YEY! He's back! ;) Så skönt. Har verkligen saknat honom.
Åh underbart att höra hans röst i telefonen haha :) Så när jag stigit upp ur
sängen satte jag mig framför datorn, tog upp mitt arbete om finska vinterkriget
och fortsatte skriva på den. Nu är det bara en del som återstår men behöver hjälp
så jag får prata med min lärare imorgon. Det blir nog brabra. Hoppas jag.

Så idag ska jag alltså umgås med min älskade vän Niclas. ROLIGT!
Han kommer hit när som helst. Jag lyssnar på bullet i väntan på honom.
Vi ska nog bara umgås och jag ska njuta att få vara i hans sällskap igen!
Senare ska vi i alla fall ned till stationen för att jag måste fota Maria till tidningen
och ännu senare, dvs närmare kvällen blir det nog film :)

Jag läste bibeln för ett litet tag sen och såg att det upprepas att Gud är god!
Det sägs mycket i ordet att Herren är barmhärtig, och kärleksull i allt han gör.
Är inte det fantastiskt? Tänk att han utgav sin ende son, Människosonen, för
att dö i vårt ställe. Det tycker jag låter rätt nice, eller vad säger du?
Tänk att en man dog för hela världens folkslag....galet men underbart!
Gud är god och han älskar dig för den du är! Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: emma

sv: haha, visst är det lite sjukt ^^ hahaha tänk dig oss bredvid varandra genom korridoren x)



vad är det för tidning? skoltidning? :o

hoppas du har haft en jätte fin dag :) och att det går bra med skolarbetet ^^ mvg!!

2009-05-03 @ 18:44:31
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: Erica

Håller med dig, det är underbart! Jesus är bäst! <3

2009-05-04 @ 11:00:08
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0