Vilken dag!

Hjälp vilken dag det har varit...! Det började skönt, med tanke på att
jag skulle vara i skolan 10.30 :) men då var det nationella i matte!
Hm tror inte det gick så bra va, för jag förstår mig bara inte på det ämnet!
Efter det käkade vi, njöt av maten (råkar vara så att jag faktiskt tycker om skolans
mat, medan de andra inte riktigt bryr sig haha) och sen spelade vi kort ett bra
stund. Hur länge var det? En och en halv timma kanske..? Två timmar?
Aja jag vet inte, men fem i två hade vi i alla fall idrott- orientering! Blä.
Då var det dags att använda hjärnan igen.....hjärn-motorn sätts igång.
Direkt efter gymnastiken skulle både Sara och jag skriva engelska nationella
som vi båda hade missat pga sjukdom. Så där satt jag ytterligare en timma
och skrev en engelska uppsats om ett mycket speciell sommar minne.
Det blev bra tror...hoppas jag! Nu är jag hemma, rätt trött faktiskt...
men ska snart iväg igen. Hem till Joanna på husförsamling.
Phuu..ge mig andrum! Behöver kippa efter luft...hinner inte med här :)
Känner mig rätt stressad. Bortsett från allt detta så har det varit en rätt fin dag.

Angående förra inlägget så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra.
Jag funderar och funderar, tänker dittan och tänker dattan! What to do?
Har tänkt på många olika slags saker men i slutändan ställs det en fråga
till mig själv som lyder "Är det snällt mot honom att göra så?" något liknande i alla fall..
Vill absolut inte såra någon, det är det sista jag vill. Fast jag kanske inte sårar honom alls
om jag gör det jag tänkt göra...men han är ju min vän, jag är hans vän...hur ska detta gå?
Ingen aning, får se vad som sker och ta det som kommer, tror jag :)

Nu ska jag inte tänka mer på det eller honom över huvud taget (lycka till Samira..!)
Ska spana in på facebook och lyssna på härlig musik. Ciao puss!

Kommentarer
Postat av: David

"Tänk att vi alla är människor" , ett oförglömligt citat från dig Smira;)

2009-05-13 @ 17:53:15
URL: http://obviouschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0