Eskilstuna here I come!

Ja, rubriken talar ju för sig själv! Idag åker jag till Eskilstuna för att
träffa min älskade och dyrbara syster. Jag åker med mamma och bror+barn.
Vi kommer hem på söndag någon gång, vet ej när =)
Ska bli kul faktiskt, hoppas jag. Kameran är med så ska se
till att fota lite också! Jag hoppas mest av allt när det gäller foto
att det är ett fint område. Hennes barn säger att de bor i ett slott haha.
Vi får väl se vad det är :)

Kan meddela att jag varannan dag går på Nutrillet igen!
Vet inte hur länge jag orkar men en förändring vill jag se.
Ska även försöka komma iväg på spinning mins en gång i veckan.

Måste bara säga det att Lars Winnerbäck är ju bara för bäst!
Han är SÅ otrolig! Just nu lyssnar jag på Kom änglar men alla hans
låtar är typ bra, har dock inte lyssnat på alla men haha. Jag tror
i alla fall att de är bra. Mina favoriter med honom just nu måste vara
Tvivel och Jag får liksom ingen ordning! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0