TRÖTT och inte allra minst, slutkörd!

Kan börja med att idag på spanska lektionen fick vi smaka
på Argentinska kakor, eftersom att min lärare fyllde år.
Det var rätt gott men började må illa efter ett tag- inte bra!
Efter den lektionen hade vi bad och det var inte så hemskt som jag trott.
Länge sen som jag simmade så det tog i musklerna kan jag säga!
Haha. Sedan, när jag skulle simma 25 m och "livrädda" min vän
Victoria så gick det inte så bra. Jag skulle bogsera henne tillbaka
men det hela slutade med att vi stannade mitt i bassängen och garvade!
Ja, det hände förstås efter att jag inte kunde hålla henne ovanför ytan haha!
Det var nog det allra roligaste som hände idag :) där fick man sig ett gott skratt.

Idag fick jag även veta att jag ligger på MVG just nu på mitt ind.val,
dvs dans!!! =) I'm so happy about that! Jag älskar verkligen att dansa.
Men när jag kom hem så var jag helt kaputt. Trött. Slutkörd.
Att simma och dansa samma dag tar på ALLA krafter man har!
Inte nog med det, jag skulle plugga också! Hur tror ni att jag mår?`
Huvudvärk har man också, och lite lite hosta. Nej, jag tycker att det ska
blir underbart med jullov! Då ska jag sova ut och njuta av no-stress! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

oh, vilken härlig dag vännen! Både simning och dans! Men jag vill påminna dig om att äta ordentligt under dagen - då är det inga problem att köra hårt:)

Ordentlig frukost, lunch och middag , samt 2-3 mellanmål där emellan:)

kramiz!

2009-11-18 @ 21:58:48
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0