Underbara vänner!

Jag är SÅ tacksam över att jag har så många goa vänner i mitt liv.
När det är trubbel och en massa motgångar så har jag alltid åtminstone
en vän som står och väntar med öppna armar. Jag kom hem från kyrkan
för ett litet tag sedan och min fantastiska kompis Gabriel skjutsade hem mig :)
Vi pratade lite om saker och jag bara insåg hur underbar han är!
Och Alexander, min bror, min andra halva.....så obeskrivligt underbar.
Alex finns alltid där för mig, vad jag än går igenom så lämnar han
mig aldrig ensam, och Gabriel ger mig alltid goda råd.
Dessa två grabbar är hjältar i mitt liv. Mina två nära vänner.
Jag är så tacksam till Gud att jag får äran att vara deras vän :)

Trots att jag vet att de läser min blogg ca en gång om året haha
så vill jag bara skriva en sista sak:
Killar, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0