We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love

Anything that's worth having, is sure enough worth fighting for.
Quitting's out of the question. When it gets tough we gotta fight some more.
We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love.
If it's worth having it's worth fighting for.
I don't know where we're heading but I'm willing and ready to go.
We've been driving so fast, we just need to slow down and just roll.

Idag har jag ont i huvudet, är megatrött och mina ögon brinner.
Känns det som. Idag var jag och David från vår klass inne i stan, vi var
på söder. Anledningen till att vi var där var pga att några st i vår
skola är intresserade av att starta upp en FN-elevförening.
Så vi hade liksom en FN-kickoff då med andra elver. Det var helt okej.
Jag, David och tre andra personer som tillhör vår skola (ROS-elever) ska
starta FN-föreningen då. Vi får se om jag stannar kvar eller ej. Måste fortfarande
tänka på saken. På ett sätt verkar det spännade och nyttigt, och på ett annat sätt
tråkigt. Jag vet inte. Vi får helt enkelt se.

Jag skulle egentligen ha pluggat idag men kom hem så sent och har ingen
ork i kroppen så plugg får vänta till imorgon. BAJS, kom precis på att jag måste
plugga spanska...aja... spanska får duga... resten pluggas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0