I had a terriable night!

Min hals dödar mig bokstavligen! Jag har haft en otroligt jobbig natt.
Igår kväll hade jag så otroligt ont, har aldrig haft så ont i min hals förr.
Jag kunde knappt svälja, det kändes vasst och gjorde JÄTTEont!
Och självklart så skulle min mun producera mycket mycket saliv just då.
Jag började få lite panik för jag visste inte vad jag skulle göra och huvudvärken
blev starkare och började få ont i det högra örat. Asså jag har mest ont på den högra
sidan av halsen. Sen fick jag lite ångest över att jag inte kunde sova (var supertrött)
och jag började nästan gråta. Jag smsade t.o.m min brors ex fru om hon sov
men fick inget svar...jag tänkte "näe ska jag behöva åka till akuten nu också!?"
Med tanke på att jag är ensam hemma till på söndag/månda och har ingen bil
så var jag lite förvirrad i natt. Hur som, det var hemskt! Jättejobbig natt för mig :)

Idag ska jag diska och ev.försöka fräcsha upp stället, laga någon slags mat till mig,
och ikväll blir det Hope. Det ska bli fantastiskt att träffa Alex. I love him so.
Många har åkt iväg, så det känns skönt att i alla fall han är hemma. Jag känner mig
alltid så ensam när jag är smått sjuk haha. Vill alltid bli extra omhändertagen då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0