I wanna be free, free to dance and sing

Idag mår jag SÅ sjukt mycket bättre!!! Ingen huvudvärk och fryser inte,
inte ont i ögonen, utan bara lite ont i halsen :) H A L L E LU J A!
Jag vaknade i natt då regnet öste ner och det var så fantastiskt!
Klockan var då 03:30, ungefär och samtidigt som jag öppnade fönstret
och skulle se ut så blev jag otroligt kissnödig! Haha sen somnade jag om
och gick upp vid nio. Tog 10.19 tåget in till Stockholm och nu kom hem vid
ett tiden :) Det är allt jag gjort idag. Jag upptäckte hur skönt det är ute nu.
Luften känns så friskt och rent och tunnt. Underbart.

Igår kväll, vid sju tiden, åkte jag till min vän Gabriel för att se en vacker
kärleksfilm, en Jane Austen film som heter Emma. Så fin och bra!
Jag älskar Jane Austen-movies! Älskar kulturen, språket, kläderna, allt!
Gabriel bjöd på te och små söta muffins :) jag hade en riktig mysig kväll.
Sen körde han hem mig :) så rar som han är! Ikväll däremot hoppas jag
på att få träffa fler folk för ett gäng drar till Frizon imorgon....
Tycker det är tråkigt att de åker iväg när jag precis kommet hem från
Eskilstuna. Men ja, på söndag får jag se dem igen! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jane Austen är suverän! :)

2010-08-10 @ 22:18:12
URL: http://livelaughloving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0