Sista året

Nu har "lilla" jag börjat årskurs 3 på gymnasiet. Det känns totalt weird.
Jag kommer ihåg när jag skulle börja på högstadiet, nu är man 18 och tar
studenten i vår. Jag borde vara ganska peppad med tanke på studenten,
men jag är inte det. Jag ogillar extremt mycket att vara i skolan. Att sitta och
skriva prov, uppstaser, ha redovisningar etc etc....usch! Men jag måste stå
ut i ett helt år till, sen, sen är det över. Sen börjar livet känns det som och jag
ska se till, på något sätt, att jag inte slutar skolan som arbetslös! Jag ska
verkligen försöka få ett jobb, främst ett helgjobb.

Helgen i Bromma blev för min del inte som jag tänkt, men det funkade.
Mötena var bra, Alex och Niclas var grymma när de predikade. Är så stolt!
Nu är jag väääldigt trött. Trött efter helgen och denna natt. Så..ska viiila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0