The hot vampire figure

Okej, jag har nördat hela dagen framför datorn och kollat på
smaskika, spännande, underhållande, älskvärda intervjuer med
Vampire diaries- stjärnorna. Haha, mesta dels Ian Somerhalder (Damon)
Han är personligen min favorit och inte bara i denna serie utan allmänt.
Det är som att man lär känna både karaktären och den riktiga mannen.
Han är en bra skådespelare och verkar vara väldigt rolig i verkligheten.
Jag har faktiskt skrattat lite för mig själv medan jag kollat. Han är charmig,
snygg och har ögon som fångar hjärtan! Näe men seriöst. Det är kul att höra
när han pratar om sin roll som Damon och höra hans åsikter osv.
Han bryr sig ex mycket om miljön! Cuute!
Här nedanför har jag ett klipp som är från början av året och mitt
i intervjun gör han "the eye thing" som han alltid gör som Damon och
det är läskigt att han verkligen gör så i verkligheten med!
Ni som följer serien förstår vad jag pratar om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0