God morgon? Dålig morgon? Morning?

God morgon! En sak jag tänkt på är just det ordet, "god morgon"...
Det säger man nästan varje morgon, beror väl lite på om man bor ensam
eller med någon, men hur som, man säger det jämt! Jag har aldrig tänkt på vad
jag säger egentligen, jag har bara sagt det för att man brukar säga det när
man precis vaknat. Men, tänk så är det inte en GOD morgon, utan en DÅLIG
morgon! Någon annan än jag som tänkt på detta? Haha, det bara slog mig
en morgon. Mina morgnar är inte alltid goda...ibland är det som att man vaknat
på fel sida och då är det en dålig morgon, för oftast går allt fel den dagen,
i alla fall för mig. :) Jag kanske ska börja säga "morning", för det känns mer
neutralt, varken bra eller dålig. Det skulle vara weird om man helt plötsligt sa
"dålig morgon!" till den man bor med i stället för god. Ja, jag vet, jag tänker
väldigt mycket..det är ju det jag säger. "Samira- kvinnan som tänker, jämt!"
Aja, idag ska jag iväg till väsby. Ensam? Nej, inte idag, igår tillbringade
jag två timmar ensam i stan, men idag får jag sällskap av min vän Bella.
Ska försöka få ihop några julklappar till. Ikväll ska jag iväg till Asén och käka
middag och senare blir det utgång, i stan! Hoppas på en BRA kväll. :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack sötnos! Ja det har jag :)

2010-12-11 @ 13:11:23
URL: http://alsoknownasangelica.blogg.se/
Postat av: elida

SV: Åh tack :) Älskar dig med!



Och haha, jag säger typ aldrig god morgon..."morning" är helt perfekt!!

2010-12-12 @ 18:20:02
Postat av: emma

Åh men tack fina du! <3 Det värmer sååå mycket!! Ja det får du, om du anger mitt namn typ (A)

Kraam

2010-12-15 @ 11:35:15
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Postat av: PJ

Det är sällan jag har bra morgnar, min... "sämsta tidpunkt" på dagen. Men, visst säger även jag "god morgon" ibland, beror på om någon säger det till mig så jag svarar tillbaka. Fast det kanske är så jag är - att min insida och utsida är kontraster

2010-12-15 @ 16:24:53
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: Sere

Vem är julklapparna till???

(kanske mig???) elr mamma??

2010-12-16 @ 18:56:56
URL: http://sere.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0