Nice underwear

Jag vill ha nya, fina, bekväma, snygga underkläder!
Speciellt en ny Bh..men hittar men en PERFEKT eller? NÄE.
När det kommer till underkläder är jag ganska kräsen.
Trosor är inte lika farligt men Bh...asså den Måste vara push-up!
Och nej, inte för att jag vill göra brösten större med hjälp av
det utan helt enkelt för att det ÄR skönast. Helst spets också.
Fintfint :) Jag behöver pengar. Jag har pengar till julklappar, och lite
kläder..men pengarna räcker inte till allt jag vill ha. Kan inte köpa
fina och snygga underkläder :( blir ledsen i ögat.
När jag har köpt en ny BH känner jag mig som en helt ny människa,
och nu känner jag att jag behöver förnyas, haha =)


Japp, snygga enligt mig! Bah.. Tomten, snälla ge mig!
Jag lovar att jag är snäll...även om jag har en dryg attityd
ibland *blink blink* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0