One look could kill. My pain, your thrill

AAAAAAAAAAH! Jag blir så frustrerad!!! Jag orkar inte :( BAJS!
Ska det vara så här? Then FINE, THE FREAKING GAME IS ON!
Näe men seriöst, vi skadar varandra. Inte bra, så better off....
AJA HUR SOM HELST, jag saknar min älskade, underbara,
fantastiska, roliga, CHARMIGA, kram-goa och mysiga bästa vän!!
Jag tror det var den 28 november som jag såg honom sist, hemma hos mig
och då var jag inte så social ens...somnade i sängen liksom och mådde
piss. Nu ångrar jag att jag var så himla off den söndagen, för allt jag vill
är att prata, skratta och krama om honom!! Oj, låter som kärlek...hehe.
Fast det är ju kärlek :) vänskapskärlek. Så nej, jag är inte kär i honom.
När mina dagar, veckor, månader...ÅR suger så gör han livet lättare för
mig. (Niclas du ger mig såå otroligt mycket glädje och jag uppskattar
dig så SJUKT mycket. Du är den bästa vännen en människa kan ha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0