Tattoos!

Okej, den 5 februari 2010 tatuerade jag mig. Ett kors på skuldran
eller vad det heter..skulderbladen, whatever you know what I mean.
Han som tatuerade mig sa då "man brukar bli beroende efter första
tatueringen.." mitt svar var " ja asså jag vill ha här" och så pekade jag...
han skrattade och sa "ja du ser, det börjar redan nu!" And so it did!
Innan jag bestämde mig för att verkligen genomföra detta visste
jag att jag ville ha en andra tatuering och var. Nämligen handleden
där det står "never give up". Den ska jag ordna, snart..nästa år nångång.
Kanske i februari, vem vet ;) Jag vet bara att jag läängtar galet!
Jag vill ha, so badly! OCH, jag vill ha en tredje, bakom örat...
Det ska stå "honesty" TROR jag. Är inte riktigt säker ännu och jag
vet heller inte om det ska stå snyggt på engelska eller om jag ska
använda mig av kinesiska tecken!
Min tatuering som jag har:

Den jag vill ha på handleden men annan stil:

Och den bakom örat fast något heelt annat:

Kommentarer
Postat av: elida

JAG VILL OXÅ HA TATTUERINGAR!!! asså jag har typ 4 olika jag SÅ vill ha :P

2010-12-05 @ 05:24:13
Postat av: Lorena

Kör på Engelska. Det blir sjukt snyggt. INTE kinesiska.. det är så vanligt och folk kan inte se vad som står. Mycket bättre när folk kan läsa det =)

2010-12-17 @ 00:02:51
URL: http://lorrep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0