Gud är cool!

Ja verkligen! Haha... när jag mins anar det så droppar han ner inspiration
i mitt huvud.... och det slutar med att det hamnar på ett Word-dokumnet och
sedan skickas till min chefredaktör Elisabeth!

Mina humörsvängningar har varit förfärliga de senaste dagarna. Ucsh!
Idag, för någon timme sen bara, var jag otroligt sur och irriterad.
Nästan arg. Jag började då lyssna på lovsång och blev glaad :)
Eller, lite bättre blev det i alla fall. Planetshakers är så bra.. jag gillar
deras låt Free extremt mycket! Rekomenderar den starkt! Det var så
jag fick inspirationen sen...."Frihet i Namnet Jesus" heter då min text
som jag alldeles nyss skickade in. Jag tycker Gud är så cool. Han använder
mig när jag mins anar det känns det som. Han är här hela tiden! Och Han gör
mig otroligt glad. Förut när jag blev arg gick jag runt och var det heela dagen
eller kvällen. Inget hjälpte utan jag var tvungen att låt det gå över. Men nu,
nu när jag blev irriterad eller arg, sätter jag på en lovsång på Spotify och sjunger
och blir glad! Sååå härligt :)

Btw! Min tatuering har börjat klia som bara den...vilket betyder: DEN LÄKER!
Jaaaa! Men det är jobbigt, haha. Jag får Inte pilla men ooh så jag vill!
Den börjar blekna nu också, den är alltså inte kolsvart som förra veckan.
Hjälp! På fredag har jag redan haft tatueringen i en hel vecka! Galet.
Aja, snart är det läggdags. Godnatt folket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0