Hallå?

Någon där ute?? Jag får iiiingen respons på något! Haha. Kanske beror det
på att jag är en dålig bloggare? Jag veet inte =) Men jag vill inte blogga om
hälsa, mode, media, musik.... jag bloggar om det jag tänker på för stunden.
Berättar om saker jag varit med om, det jag upplevt...vad jag gjort under dagen.
Kanske är det tråkigt? Jo lite möjligtvis. Men jag vill inte blogga om det som de
flesta redan bloggar om :) Kom på mig själv nyss: sen NÄR började jag bry
mig om jag fick kommentarer/respons eller inte!? Hm...inte min mening.
Okej, nu ska jag sluta snacka om detta. :)

Idag mår jag bra, är dock väldigt trött. Jag var väldigt arg när jag kom in
genom dörren hem idag. Illska bara kom över mig! Jag vet inte vad som hände.
Men jag tog ett djupt andetag och sköt undan det. Nu är jag glaad :D
Jag ställde mig på vågen, vilket jag har börjat göra ofta (nästan så att det
blivit ett Måste), och jag såg att jag gått ner 1 kilo! Yeeey! Om jag kollar
sammalagt så är det 3 kilo! Detta är något att glädjas över! :)

Just nu lyssnar jag på Eminem och checkar fejjan, funderar på att läsa en bok.
Ciao. Ha det bäst, vem som än läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: camilla Strand

klart jag kan kommentera om du vill det:)

Men oftast så kikar man bara in för att se hur du mår och vad du gör och sen är man nöjd:)



Du är så härlig Samira! Hahha, såna känslovågor; först vansinnigt arg när du kommer hem och sen plötsligt jätteglad:))

Du är härlig du! :))

Love Camilla

2010-02-03 @ 13:51:45
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Hur har du gått ner i vikt? Är väldigt avundsjuk :P

2010-02-07 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0