Bästa Ludvig!



Ja, här är en bild på en ybergo kille!
15 år, brinnande för Gud och en jättebra vän.
Anledningen till att jag tog upp honom här mitt
i allt är för att han gjorde min kväll igår!
Han sa att jag är en glädjespridare.
Det värmde mitt hjärta så något otroligt!
Åh, han är världens bästa Ludvig!
Han är så rar, snäll, rolig och omtänksam.
Ludde betyder mycket för mig :) som en lillebror.
Jag hoppas att han vet och förstår att jag finns för
honom om det skulle vara något.
Han är helt otrolig :) och nu ska jag skriva till
honom på facebook att han ska läsa detta. Haha.

Må gott folket! Gud är god- var det du också ;)


Kommentarer
Postat av: camilla Strand

Vad glad man blir som mamma att läsa sånt här!

kram!

2010-01-09 @ 18:39:45
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0