:)

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera...förlåt! Jag har ärligt talat
inte haft något att berätta. Vad finns det? Hela den här veckan har
varit tung på ett sätt och varje kväll har jag varit supertrött.
But I'm still happy!

Angående det som jag skrev några inlägg tidigare, om att Gud har
uppfyllt min dröm, det som jag brinner för...ja....jag ber att det ska
ske. INGET får hindra mig och jag ska kämpa! Jag är inte riktigt säker
om det blir som jag vill, måste prata lite med några personer.
Jag hoppas innerligt att det här fungerar, därför vill jag inte riktigt
berätta vad det är eftersom att det inte är 100% att det blir av.
Dock tror jag verkligen att detta är något som Gud lagt ner i mitt
hjärta, och jag tror också att Han vill detta lika mycket som jag :)


Hur som helst, idag var ingen vanlig skoldag. NEJ haha....det var
Friskis & Svettis! Vi hade frilifsdag. Jag valde dans+youga eftersom
att jag älskar att dansa men det visade sig att lärare var sjuk så min
mentor fick ta över och det blev det F&S. JOBBIGT men Kul ;)
Jag körde på och gjorde mitt bästa trots träningsvärken från gårdagens
idrottslektion! Yougan var inte min stil. Kändes obehagligt, det gick helt emot
det jag tror på. Kändes bara skumt och jag blev illamående och yr. Däremot
var det skönt att stretcha :) Så nu sitter jag här med träningsvärk från
TOPP TILL TÅ, haha! Ikväll ska jag bara chilla. Jag hoppar över ungdomsmötet.
Känner att jag bara vill ligga i sängen och se film. Har ont i huvudet också.
Om någon nu läser mitt ointressanta inlägg, vad ska Du göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0