Happiness!

Jag är GLAD! Gud är så gooood och han vet precis vad som ligger
nära hjärtat på mig! Han veeet allt och jag är så tacksam över att
få tillhöra Honom. (Han har tjuvlyssnat på mina tankar och slagit in
mina drömmar nu.....IT'S REAL!)
Hahahha......JAG ÄÄÄÄR GLAD!

Ja, jag kan berätta i lite senare inlägg om vad som händer i mitt
liv just nu, eller, vad som kommer hända här framöver!
Nu blev allting precis spännande! Hihi. Åh vad jag älskar min Gud.
Och om du, som läser detta, inte tror på Gud ett dugg så tänker
jag inte nämna Honom mindre bara för det, nej...
Asså, tänk dig att du har en stor dröm. En dröm som du brinner
för. Tänk då, att en person som älskar dig JÄTTEMYCKET,
verkligen gör så att din dröm går i uppfyllelse.
Så känner jag, fast med min Gud som jag tror på.
Förstått? Den här tösen är tacksam och glad! ;)


Hahah här är en hyfsat 'gammal' bild på mig som
Niclas tog. Försöker bara visa på bästa sätt hur glad
jag verkligen är. Haha ah...ibland får man se lite hemsk ut ;)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Men hjälp, vad har hänt!? :O:D

2010-01-21 @ 22:09:34
Postat av: Elin

vad glad jag blir för din skull samie:D



pusselipuss

2010-01-21 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0