I am a good girl!

Yes I am! Jag har inte skolkat en enda lektion den här veckan OCH jag
har faktiskt pluggat! Jag är så stolt över mig själv haha! Inte nog med
det, idag gick jag till skolan och skrev psykologi provet TROTS att det
var den enda lektionen vi hade idag. Började halv elva och var hemma
till tolv nångång. Nu har jag diskat, dammsugit, läst bok och lagat mat!
Det blev potatis, kött och bearniesås (kan inte stava till det!).
Justja! Jag skrev lite på historiaarbetet nyss också, ja men där ser man :)
Jag är sååå stoolt! Mohahha.

Måste berätta en sak också. Min vän Ellen är helt UNDERBAR!
Jag älskar henne! Hon gör mig glad, hon är rolig och jag känner
hur hon verkligen är en GOD vän till mig. Hon hade varit i kista och
känt "jag ska köpa något till Samira". Tydligen hade Gud viskat något
i hennes öra....och idag fick jag en present! WOW! GUD ÄR FANTASTISK!
Jag fick örhängen och halsband! Wiiii. Det går inte att inte tycka om sin Herre.
Han ser mig, han hör mig och han vill mig bara massa gott! Sen har jag tur
som har en kompis som Ellen som lyssnar på vår pappa ;)

Ikväll blir det Hope. Ser framemot att träffa familjen och sjunga lovsång.
Hoppas du får en härlig kväll. Ciao! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0