SHERLOCKS HOLMES!

Jag rekomenderar den STARKT! Se den filmen! :)
Jag tyckte den var jättebra, rolig och underhållande.
Och Jude Law är med! Hur kan missa att se filmen då ;P
Plus att han från Ironman är med, jätteduktig skådis!
Han var rolig i denna film :) skön snubbe! SE DEN!

Efter bio åkte jag, Sarah och Niclas hem till mig. Vi såg på tv lite,
åt, kolla mer tv, baka kladdkaka och såg på allra flörsta avsnittet
av CSI! Första CSI som kom också. Så gamla avsnitt haha.
Nu har de åkt hem.

Jag mår bra av mina vänner. Jag älskar dem så mycket.
Vissa vänner står en närmre än andra och mina närmsta,
mina bästa vänner är mina dyrbara diamanter!
(Tack Gud för dem!) Nu ska jag kika färdigt på facebook
och sedan sova :) Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0