Du är den.

Just nu är du det enda jag tänker på. All min fokus och koncetration är på dig.
Det är inte så bra, nej jag vet...men jag kan inte tänka på något annat.
Hela tiden har jag en bild av dig i mitt huvud. Nästan hela tiden.
Varför måste du vara så vacker? Varför måste du vara så tilldragande?
Varför måste just du vara en sådan frestelse för mig?
Du är som min personliga magnet...
Vår relation känns som en berg och dalbana...vissa dagar är fina stunder,
andra dagar är det mindre bra. Aldrig vet jag riktigt hur jag ska vara i din närhet.
Distans sker ibland i rädsla för att bli sårad. Man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda.
Distans gillar jag inte, men ibland händer det. Omedvetet men ändå medvetet.

Du är den som jag lägger mest energi på. Mer än jag tror. Jag blir trött.
Jag vet inte vad jag vill. Det enda jag vet är att jag vill härifrån.
Så mycket finns gömt i mitt hjärta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0