Epiphany?

Först och främst vill jag tacka för de som kommentarat angående förra inlägget!
Både här på bloggen och på bilddagboken. Det glädjer mig att ni känner samma
sak och uppmuntrar mig! TACK.
Så, till det jag tänkte skriva om nu:

Jag drömde här om natten om att jag och Darin var tillsammans. Ingen aning varför.
Det var helt sjukt, men det var vi. Tydligen. Vår relation var helt underbar!
Han var kändis i drömmen men ändå som en helt vanlig kille. Inga paparazzi
och inga besatta fans som hängde efter. Det var han och jag. Jag var sjuk och
jag minns att jag hade spytt. På ett sätt var jag bara vanligt sjuk men på ett annat
sätt var jag dödligt sjuk. Ni vet drömmar, kan vara otydliga haha. Som sagt var jag
sjuk och det jag älskade var att han tog hand om mig. Han höll mina
händer och hade köpt jättesöta sockor till mig. Han höll om mig och bara älskade mig.
Jag minns att i drömmen sa jag något som tydde på att jag älskade honom.... och vi
hade "the moment", ögonblicket. Så romantiskt haha. Nå, varför berättar jag min dröm?
Jo, jag gör det för att jag kom på en sak. Jag fick en liten "uppenbarelse" eller vad vi kan
kalla det. Min dröm blev som en "aha-moment" för mig :) Jag kom på att längtan efter en
pojkvän är inte så betydelsefullt, egentligen. Det här med att ha en pojkvän för att kunna få
pussa någon och kramas med osv...det är inte just DET som jag längtar efter!
Det jag längtar efter är någon som tar hand om mig, 'beskyddar' mig och älskar mig för
den person som jag är! Allt det ytliga är ett bonus. Det är ett bonus för mig att pussar
och kramar ingår :) Det är personligheten i min framtida pojkvän som jag längtar efter.
Jag tror att det med andra ord kallas för kärlek.

Allt har sin tid. Jag måste bara lära mig att inte ha så brottom. Min kille kommer sen när
det är rätt tid :) Men vad jag längtar efter honom! Längtar att få älska och ta hand
om honom :) Ja, detta var det jag ville få ut. Haha.
Ha en fortsatt bra dag... och kväll! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0