Min måndag.

Varför gör du så här mot mig? Vad har jag gjort dig för att "förtjäna" detta?
Du lyssnar inte, du höra mig inte....du trampar mer eller mindre på mig.
Du visar två olika sidor, vad ska jag tycka om dig? Jag blir förvirrad.
Varför gör du så här mot mig? Varför lyssnar du inte?

Det där går jag runt och tänker på hela tiden. Ungefär det där säger jag inom
mig heeela tiden, dag som natt. Jag blir galen. Folk måste verkligen lära sig
att lyssna på andra människor och respektera...och inte ignorera!
Slut pratat om det.

Nu är jag hemma igen, efter två timmars historia och en timme idrott.
Slutar halv tolv på måndagar- nice! Idag tror jag att jag bara ska chilla,
möjligtvis plugga...har eng prov på onsdag och en landanalys som ska vara klar
till på fredag. Orkar inte -.- Hur som helst, på måndagar är jag alltid så himla hungrig
eftersom att jag inte äter frukost. Jag vet inte vad det är men jag får inte i mig
någon måltid på måndagmorgnar. På söndagarna äter jag efter kyrkan, dvs vid
två nångång....efter det äter jag inge mat. Utan nästa måltid blir på måndagar
vid tolv. Och då är jag galet hungrig. INTE BRA! Men just nu väntar jag faktiskt
på att äggen ska bli klara så skall jag äta äggmackor :) sååå gott!
Aja, nu ska jag lyssna vidare på lovsång och sedan äta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0