Plugg here we go!

Då har skolan börjat igen, tråkigt! Såklart kommer plugg direkt första dagen.
Vi ska ha ett FN-rollspel (jättetråkigt, hade det i ettan också) och nu skriver
vi resolutioner och landanalyser....this is so NOT ME! Jag känner rätt mycket
att det här är en fel linje för mig. Jag kan inget. Samsam är fel, men en liiiten del
av mig gillar det ändå. Jag hatar bara samhäll och historia...om man ser på mina
betyg så ser jag klart och tydligt mina starkheter. Dvs, språk, musik, engelska,
svenska, psykologi och dans (som jag faktiskt har mvg i). Helt sjukt...
Hur som helst, just nu så försöker jag skriva klart min resolution här hemma eftersom
att den måste vara klar på onsdag och jag ska till läkaren imorgon. Vilket betyder att jag
missar lektionen då vi får en timma till att skriva detta.

Jag är supertrött och är på sådant humör då jag helst inte vill umgås med någon.
Bara sitta ensam hemma och se film eller sitta på facebook...eller läsa bibeln.
Men jag måste upp till centrum och handla senare eftersom mamma nu åkt till Finland.
Hon kommer hem om exakt en vecka. FF....skönt =) men kommer sakna henne ändå.
Nej, ska försöka bli klar.... vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0