Hej jag heter Samira och är supertrött!

Yes, idag, eller ikväll kanske jag ska skriva, är jag trött!
Dagen har tillbringats ute på en gård någonstans (minns ej vad det hette,
men mot Uppsala låg det, ca 15 min ifrån Knivsta) och hade samarbetsövningar
med klassen. Vi i vår klass har haft en ganska så dålig sammanhållning,
väldigt splittrat i olika grupper...så mentorerna ansåg att vi behövde en dag
där vi i klassen får umgås tillsammans. Det var riktigt roligt! Vi hade tur med
vädret också :) häärligt med sol. Jag har till och med fått färg! Konstigt nog
fick jag bara färg på bröstkorgen och axlarna....inte ryggen :/ 
Så nu är jag suuupertrött! Jag brukar bli det efter en hel dag ute i solen.
Blir helt utmattad, så det blev ingen träning idag...får försöka ta igen det
imorgon. Jag har redan sovit i någon timma....jag tvingade upp mig, duschade
och väntar nu på att klockan ska bli åtminstone 21.00. Sen: ZzzzZ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0