It's heavy on my heart, I can't make it all alone

Dagens skolgång var rätt soft. Jag hade i princip endast engelska i två timmar.
Vi åt lunch dock, och sedan gick vi till vår datakunskapslärare för att få veta betyg.
VG får jag, om jag inte gör om ett prov och försöker höja mig (fick MVG på det sista
provet vi hade) hm så ja.... jag funderar på om jag kanske ska ge det ett försök.
Vid tolv åkte jag in till stan med mamma för att hon behövde lite kläder och jag fick
också hem mig lite saker :) ett par shorts som jag kan ha när jag solar och två linnen
från H&M samt strumpor haha. Mamma betalade, vilket jag är tacksam för.


Här är ett av linnena jag köpte (ljusrosa) och mina svarta shorts!
Jag typ älskar mina shorts redan, jag vill däremot köpa fler sommarkläder.
Jag har typ inga! Jo, har några få klänningar men det orkar inte jag gå med
hela sommaren ;P Aja, nu funtar jag på att gå ut och gå en sväng :) CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0