Ohneej!

Jag får ångest när jag tänker på hur snart det är...! Jag är inte redo.
Den dagen, jag kommer säkerligen få panik. What to do? Jag är rädd.
Ni vet när man vet att man måste möta sin rädsla...och magen gör uppror?
Så känner jag just nu. Jag är jättenervös.. jag vill inte att den där dagen ska komma,
även om många andra vill det...men nej. Jag är inte redo.

Aja, so be it. Jag vet i alla fall att min älskade, bästaste kompis är glad.
På fredag slutar han skolan. Då tar han studenten. :) Så skönt för honom.
Han har slitit som ett djur i tre år. NV-linje....inte lätt alltså.
Och nästa fredag slutar jag...SOMMARLOVET närmar sig!!!! YEEEY.
Jag har bara några FÅ uppgifter kvar att göra, samt två prov.
Så otroligt skönt....jag ska chilla hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0