Open the eyes of my heart

Huvudvärken är på besök igen...helt oinbjuden! Jaja, sånt är livet.
Jag har en uppsats att bli klar med.... och det funkar inte! Har kört fast totalt
och den ska in imorgon! Tänkte först inte åka till kyrkan för att jag skulle jobba
på den så den blir klar men sen kände jag, näe jag måste upp för att sjunga
lovsång och sen komma hem igen och fortsätta. Kanske får jag inspiration då?

Jag kom hem vid två i natt, eller var det halv tre? Hur som haver, jag var hos
Gabriel från fyra tiden ungefär till natten. Jag fotade honom (ska till Inblick) och
sen började vi göra hallonsorbet och limesorbet. Hann dock aldrig äta då det tog
aslång tid att bli klar!! Vet inte vad som hände haha men men. Jag gick i alla fall hem
och det var så fuktigt! Och varmt. Gårdagens värme kändes inte som vår, utan ren sommar!

Jag uppdaterar dåligt på bloggen på grund av att vår internetanslutning är otroligt seg
och jag vet inte vad som hänt. Men jag ska försöka komma in hit så mycket som möjligt :)
Vissa dagar har jag tur haha. Idag har det fungerat normalt.. vi får väl la se imorgon ;)
Ha en bra söndag! Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0