I want my heart unbroken, I need my soul to heal at last

Jag håller så hårt fast...men jag vet att jag måste släppa.
Frågan är hur mycket jag måste släppa taget.. :/

Just nu lagar jag mat. Det blir ris och korvstråganof...mm!
Sjunger samtidigt och kollar facebook. Sen tror jag att plugg är nästa
på listan. Usch. Jag orkar inte :( jag har två prov denna vecka (tor+fre)
och sedan på måndag. Jag har ingen energi kvar. Är ständigt trött
och jag känner mig lite nere...är det hösten? Jag hoppas det.
Jag längtar till lovet, då ska jag ladda batterierna!

För en liten stund sedan lyssnade jag på Peter Jöback och jag
kan inte sluta älska hans musik och röst! Han är SÅ bra!
Hans röst är heeelt fantastisk, så mjuk men ändå stark, så
lugnande...bara helt underbar :) Jag lyssnar extra mycket på
Hollow och Stockholm i natt. Jättebra låtar, och jag tipsar
starkt dessa två! Jag kanske slänger upp någon video med
hans låtar...får se. Näe, nu ska jag kolla till maten och därefter
ÄTA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0