Min dag.

Mitt liv är väldigt...stormigt just nu. Det är mycket plugg på gång
med inlämningar samt prov. Det tar väldigt mycket på krafterna!
Jag har så lite tid nu mera och det känns som att tiden för att göra
mina läxor finns inte, vilket inte är bra! Mitt plugg får inte hamna
efter för då är det kört för min del. Jag är en sådan person att
jag behöver tid på mig för att göra inlämningsuppgifter och just nu
känns det som att läxhögen stiger för fullt. Inte det minsta kul.

Mina omständigheter skakar om mig och det är bara värsta
stormen inom mig. Jag försöker vara lugn men det märks på mina
hjärtslag att jag är ständigt under stress.. :/ Det märks på hjärtslagen att
Samira inte är psykiskt okej. Jag är dock glad att jag lärt mig att
lägga allt i Guds händer :) för jag är inte ensam! Jag har blivit mer
oberoende av människor, vilket är bra för de kan inte alltid hjälpa mig
hur mycket de än vill. Gud är den enda som helar och hjälper en
innefrån och ut och som sedan består. Nu påstår jag inte att jag inte
behöver mina vänner. Självklart gör jag det :) så tokig är jag inte.

Hur som, mina dagar är väldigt känslosamma. Idag på naturlektionen
hade vi labb och vi skulle undersöka vilken blodgrupp vi tillhörde.
Jag var den frivillga som skulle testas och hela klassen stod runt mig..
Det visade sig (enligt denna undersökning, som inte är 100% säker) att
jag tillhör blodgrupp 0+. Alltså varken A eller B eller AB :) Det var kul
och spännande. Nu har jag pluggat klart för ikväll och nu ropar sängen
på mig! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket! De orden värmer!!! :)

Är med i Pingstkyrkan i Lund, :)

2010-10-07 @ 16:38:36
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Sara

... men går bibelskola på United i Malmö ;)

2010-10-07 @ 16:38:51
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Aha, okej! Tyckte du han var bra? :)

Åh, Märsta. Där var jag för 3,5 år sedan och hälsade på i en församling tillsammans med dansgruppen.. det kan inte vara samma församling? En tjej som heter Sara (min ålder) och hennes syster Ida var med i den. Inga namn du känner igen?

2010-10-07 @ 18:50:38
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Oj, men vad roligt!!! hur är det med tjejerna? Var superlängesen jag träffade dem! :P

2010-10-08 @ 07:43:55
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0