Hard to let go of the thoughts

Jag kan inte släppa det. Jag kan inte ta åt mig.
Jag kan inte sluta. För jag gör det även när jag inte
tänker på det, men kommer sedan på mig att göra det.
Jag gör det omedvetet nu. Folk kan prata, diskutera, komma
med sina åsikter, och där sitter jag tyst i mina egna tankar
och håller på att explodera. I gråt. I skrik. I smärta.
De kan snacka mycket men hur mycket förstår dem oss
andra? Mig? Man kan aldrig förstå någon fullt ut förrän
man gått i den andres skor. Ni kanske kan föreställa er
det jag går igenom, det jag tänker och det jag känner
men ni kan inte FÖRSTÅ sitsen och känna det jag känner!
För ni har aldrig, och lär aldrig, lida av det. Ni förstår mig
inte hur mycket ni än säger att ni gör.
Det är svårt att släppa taget om det när tankarna
snurrar omkring fortfarande. Det är svårt att släppa
tankarna. Jag har bildat ett osunt mönster och den blir
mörkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0