You are my sunshine, my only sunshine.

...You make me happy when the sky's grey.

Hittils har det var en BRA dag! :) Lite skumma drömmar hit och dit
men det gör inget. Det är inte så att jag påverkas av dem, för de
är bara omedvetna tankar :) Jag var nere i Märsta C en sväng i
morse och åkte sedan hem till min älskade Ida. Vi tog en promenad
på en timma! I solen.... och jag hade lite för varma kläder kanske...
Haha men det var skönt :) Ont i fötterna efter ett tag med tygskor
men fick motion i alla fall! Sen gick jag hem, här sitter jag nu och
lyssnar på Christina Aguileras nya album- inte den bästa men funkar.

Ikväll är det husis som gäller och sen kanske jag drar till Lina :)
Vi får se vad kvällen har att bjuda på! Klockan är två typ och jag
undrar bara VAD jag ska göra till dess att klockan visar 19.00...
Har ingen lust att läsa, vilket är tråkigt för jag vill verkligen ha min
läslust igen! Och vill bli klar med boken.. men men. Det här är ett
sådan där inlägg som man tänker "vilket onödigt inlägg" haha...
Aja. Glad påsk på er människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0