Nytt, fräscht och privat...eller?

Jag funderar starkt på att ha skaffa en ny blogg! Eller
rättare sagt, skaffa ytterligare en blogg. En blogg som
endast jag vet vad adressen är, där jag kan FULLT UT
uttrycka mig. Skriva exakt vad jag känner och tänker.
Utan att 'bry' sig om vad någon tycker....bara få skriva.
Där man i alla fall har möjligheten (även om man ev inte
gör det) att skriva ut namn. Bara för att man kan...

Jag håller så mycket inom mig, pratar inte med någon
så jag..ingen klarar av att bära på saker allt för länge.
Det finns en gräns liksom. SÅ, därav, en ny blogg!
För jag har sagt det tidigare, säger det igen, att bloggen
är som min terapi. Antingen skriver jag eller så är jag tyst.
Förut var det inte så, men så är det idag.
Kom på nu att jag måste nog ha en ny email...eller kan
man ha samma? Måste komma på ett namn som inte
dras till just mig.... hm.

Kommentarer
Postat av: Camilla Strand

Då vill jag istället tipsa dig om att skriva dagbok;) En sån där du skriver precis vad som helst och sen låser in den:) kram!

2011-08-29 @ 17:36:38
URL: http://www.wbyc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0