............

Så tragiska men ändå så glada tider vi lever i. I min omgivning har det
varit mycket fall och smärta, tårar, ilska.... Vad lever vi i för tid?
Så mycket som förändras och förstörs. Jag är jätteledsen, men bara på kvällarna
i min ensamhet, när ingen ser. Jag kan inte ens sätta fingret på vad det är!
Bara något som tynger hjärtat mitt...but what is it? Så märkligt.
Jag känner mig sjuk, inte fysiskt, men lite psykiskt. Som tur är
behövs ingen professionell hjälp, bara Gud. Bara min starka klippa.
Men jag sjukanmälde mig från skolan. Det behöver inte alltid vara att man
är fysiskt sjuk som i magsjuka, feber, grov förkylning m.m. Det kan faktiskt
ibland bero på inre "sjukdomar" som gör att man behöver en dag ledigt
att få vara i lugn och ro, ingen stress och bara få samla liiite mer krafter.
Där är jag nu. Jag behöver den här extra dagen, även om jag har plugg.
Det känns ändå bättre och skönare och mindre stressigt att faktiskt plugga
hemifrån. Nu ska jag snart försöka få lite sömn, och hoppas på att
smärtan inte är lika stor när jag vaknar....Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack finaste Samira! :) Kram.

2011-02-07 @ 20:57:36
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: TH

Jag veeeet, asså eminem är BÄST <3

2011-02-07 @ 22:34:02
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0