Haha hihi hoho hehe höhö :)

...Och så vidare. Nej men alltså, den här dagen har känts lite
onödig, fast ändå inte då jag fick veta mitt slutbetyg i religion A.
Jag Är ett G/VG-barn (om det inte är dans förstås för där fick jag MVG)
Haha men jag pallar inte klaga, för jag har i alla fall inga IG!!! :)
Det finns två personer som jag tycker vääldigt mycket om, som typ,
förgyller mina dagar. När jag har jobbiga dagar i skolan (eller annars också)
så gör dessa två ung karlar lättare för mig, faktiskt! Antingen tänker jag på
något som vi har pratat om då vi setts, eller så läser jag något ROLIGT på fb-
statusen, eller på sms...och jag har varit så nära många gånger att brista
ut i skratt när jag antingen är ensam på buss/tåg eller sitter på lektion.
Idag var det detta: "skulle luta mig mot pianot med armbågen;
Lyckades med konststycket att göra en "paper cut", eller snarare "piano cut"
mot armbågen.... hur lyckas man.... -.-" - Jesper. Då ser jag en kommentar:
Haha vilken Jesper-grej! O själv slog jag käken i tobaks-skåpet... Bakifrån -.-" -
Sebastian. Hahah asså inom mig, jag lovar att jag skrattade! Hjälp!
Vilka klantskallar....! L O V E L Y! Ja, det finns mycket mer, tro mig!
Över till det jag egentligen skulle skriva....
Idag ska jag ÄNTLIGEN få umgås med min älskade bästa vän.
Såå jag saknat honom! Vi ska se TVD (The Vampire Diaries) tillsammans,
vilket jag älskar att göra. Är det någon jag vill se det med så är det honom.
Vet inte vad vi ska göra mer...men det struntar jag i för han är en sådan person
som jag kan göra absolut ingenting med. :) Aja, nu är det bara att invänta honom..
Han skulle fika med några vänner från klassen, men sen, då är det minsann
kvalivitetstid som gäller! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0