SATSAR...e ;)

ÅH vad jag saknar Sats! Haha. Jag trodde jag aldrig skulle
säga det om träning. Jag har trots allt varit medlem sen i
december och tränat 3 ggr i veckan (förutom jullovet)
så det är inte så konstigt att jag saknar det stället nu...
Jag tillbringar ändå mycket tid där :) börjar känns hemma..
Har varit sjuk, blev jättedålig då jag tränade under förkylningen,
men snart är jag BACK ON TRACK! :) Började känna av halsont
idag så ingen träning denna vecka. Däremot bokade jag in
två spinning-pass nästa vecka och två veckan därefter :D
Känner mig redan taggad haha!
ÅH träning är KUL!
Jobbigt men skoj. Jag vill verkligen växa i det och få
det till en livsstil. Precis som att man måste äta
regelbundet, så vill jag känna att jag måste träna regelbundet
för att Samira ska vara gla' :) Jag kör på och kämpar.
Träning är bra! Träning gör att du orkar mer och sover gott
om nätterna. Träning gör att du känner dig gladare (endorfinerna
sprider ju sig..yay). Träning gör att du orkar koncentrera dig och
fokusera. Träning gör att du får bättre hud!! Och du skiner på ett
helt nytt sätt :) TRÄNING GÖR SÅ ATT DITT HJÄRTA ORKAR SLÅ.
Typ. Asså, träning är bara bra. Jag uppmanar ALLA att träna.
Man kan börja med att gå ut på promenader och gå stegvis framåt.
Bara man rör på fläsket ;) haha.


Precis som texten säger!

Kommentarer
Postat av: Sara

You go girl!

2011-02-02 @ 09:44:50
URL: http://saaragrip.blogg.se/
Postat av: Camilla Strand

Hejja hejja!

Hjärtat är vår viktigaste muskel - och som alla våra muskler behöver den jobba:)

Vi kommer tacka oss själva när vi har levt 120 pigga och glada år och nöjda lägger ner huvudet på kudden för att gå vidare in i evigheten:)

Vem vill sluta sjuk och deprimerad? Inte vi, eller hur!?



kramiz!

2011-02-02 @ 10:47:36
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Postat av: angelica

haha nåw detsamma!



woho jag saknar också sats! Nu börjar vi satsa igen!!

2011-02-02 @ 13:43:12
URL: http://alsoknownasangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0