You are golden!

Det här är en Väldigt speciell låt för mig. Den betyder otroligt mycket.
En av mina närmsta skickade den här låten när han visste att mitt liv
var skit och jag mådde verkligen piss. Han kände att den här låten var
till mig. And guess what? Det var som om låten var dedikerad till mig!
Den kommer alltid vara mig kär. Spelar ingen roll om andra kommer
och säger "åh det är min låt"...för mig kommer den ALLTID att vara min :)
Men jag tänker att den här låten kanske hjälper andra också.
Så....jag vill visa den här för en vän....hoppas du gillar den. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Självklart ska jag berätta :)<3

2011-02-24 @ 23:44:35
URL: http://skithundstor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0