No partying for me

Nej asså, när jag vaknade i morse mådde jag ganska dåligt.
Halsen var inte okej, inte på långa vägar! Jag är fruktansvärt
trött i hela kroppen och sinnet. Jag känner mig hur sliten som helst.
Hostar då och då därför att det "sticks" i halsen. Jag har inte feber och jag
har bra aptit fortfarande så helt sjuk är jag inte.. men jag är så pass "sjuk"
att jag inte orkar gå ut ikväll på 150-dagars, på KC. Har ändå inga pengar,
inte ens pengar till garderob som är 20 kr!! Då är det illa ;)
Så inget festande för mig inte.
Jag tänkte nog bara chilla hemma då, äta och mysa för mig själv.
Eventuellt kolla på Let's dance med mamma. (Alexander Rybak är
ju tydligen med, sötungen!) Kanske äter något extra gott ikväll.
Jag är sjukt sugen på laxröra! Mums! Nu ska jag se på Kyle XY!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0