They got nothing on you baby

Beautiful girls all over the world. I could be chasing but my time
would be wasting.
Ja hehe, bara en låt jag lyssnar på, B.o.B- Nothing on you.
Good music :) Hela min dag och min kväll spenderas med mig
själv som sagt. Niclas skulle eventuellt ha kommit förbi MEN nu
blir det så att jag är med mig själv. Precis som jag hade tänkt mig
från början, faktiskt. Chokladbollarna ligger färdiga i frysen,
sockerkakan är klar och även kladdkakan är klar!!
Woho. Jag är inte den bästa på att baka, jag kan laga mat,
men jag är inte så dålig heller på att baka. YAY!
Nu ska jag välja en film, vilket är den svåraste delen ju!
Vad vill jag se?? Hm.. ja :) Får se vad det blir!
Här bjuder jag på en bild på mig själv.
Jag tog den igår innan krogen :) Hade
dock inte på mig min svarta genomskinliga
skjorta än på bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0