Too good to be true?

Just nu känns det bra. Jag hoppas bara att inget händer som förstör
det lilla fina vi har gjort oss förtjänt av. Jag orkar inte med brustna
hjärtan mer... Jag hoppas, jag bönar och ber att det här håller.
Ibland känns det som att det är för bra för att vara sant.
Helt plötsligt lever vi på en räkmacka, just nu är inget fel.
Det kan ibland kännas som att jag är dömd; jag får inte
ha ett bra liv där det då inkluderar en bra relation med dig.
Det kan till och med känns som att jag är under en förbannelse.
Kommer vi ha det så här bra ett tag nu? Eller kommer det en storm
som tillslut skiljer oss åt, förgott? Ja, jag är lite rädd.
Rädd för att det här bra ska ta slut. Men jag tar små steg framåt.
Jag är fortfarande lite "omskakad"....det får inte gå för fort.
Äntligen är vi vänner, riktiga vänner, men det krävdes fem år.
Men på ett sätt känns det som att det var värt att vänta
och gå igenom allt under dessa fem år (fyra år har gått).
Jag hoppas att vi förblir. Jag hoppas att jag har gjort rätt val.
Jag hoppas att vi, tillsammans, tog rätt beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0