Untz untz untz

Okej det blev KC för min del i alla fall! Min vän Mirella drog med mig...
Och idag mår jag som jag förtjänar! Och nej, inte på det sättet som
alla andra menar: bakfylla. Jag mår sämre idag än igår, typ.
Min hals har blivit värre, ögonen känns lagom tjocka och jag känner
mig ännu mer svag! Hm.. aja, det var kul att dansa igår i alla fall :)
Untz untz untz, baby untz ;)
Nu är det bara att räkna ner till 100dagars. Tänk när det endast
är 100 dagar kvar till studenten- heeelt sjukt!! Jag minns när jag
var yngre och tänkte "2011 tar jag studenten...om fleeera år!"
20freaking11 ÄR HÄR!!!!!!! Aaaouuiii :)
Idag ska jag umgås med....*trummor*.....MIG! Nej men jag ska
chilla, lyssna på musik, kolla på Kyle XY, baka, se film kanske?
Ja, bara tat lugnt :) Jag tänkte baka kladdkaka, sockerkaka samt
chokladbollar. Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0