Hard work work!

VAD MYCKET MAN MÅSTE GÖRA FÖR EN STUDENT!
Haha. Jag visste att jag skulle få jobba, men SÅ HÄR
MYCKET? Abow. Jag är död. Har typ varit det i några dar'.
IMORGON är i alla fall stora dagen här. 13.00 springer
jag ut från Arlandagymnasiet- nyeximnierad.
"07.00- studenter
13.00- nyeximinerade
00.00- arbetslösa"

Jo men nått sånt.. inte för hela klassen dock. Det finns
vissa som har ett jobb- good for them!
Jag har ont i fötterna för jag har stått och gått så mycket
de senaste dagarna, hela kroppen är helt slut. Mitt huvud
känns tungt och jag är sååååå utmattad! Så stressad!
Nu är i alla fall flaket klart, och nästan all mat. Jag
har dammsugit tre rum och fixat massa. Ska fortsätta
nu när mamsen kommer hem. Sover hos min vän Ida i
natt och kl 07.00 imorgon blir det champagnefrukost!
Det blir en lång men underbar dag imorgon. Jag tänker
inte låta något eller någon förstöra min dag. Jag SKA
vara glad, no matter what! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0